7 juli 2011

Beach bag for a birthday



























"Big z'n rug is harig, zeven juli ben ik jarig..." Dat stond ooit in mijn poeziealbum. Toen ik een paar jaar later mijn 'beste vriendin' leerde kennen, die op zeven juli jarig is, vertelde ik haar dit flauwe rijmpje. Al bijna dertig jaar vieren we nu dat big zijn rug harig is. Dit jaar maakte ik voor het verjaardagsvarkentje een strandtas van Echinostof, met een lekkere grote hamman-handdoek erin. De stof kocht ik bij MondaysMilk en de handvaten maakte ik van touw van de bouwmarkt. 

"Piglet's back is hairy, July 7th is my birthday..." A lame little poem, which in Dutch actually rhymes, was in my poetry album years ago. When I met my  best friend, who happens to have her birthday on July 7th, I told her about it. For thirty years since we celebrate piglet's hairy back. I made her a beach bag from Echino fabric and bought a nice big hamman-towel in it. The straps are made of braided rope.  

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige tas weer!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
    Ik werk inderdaad ook in opdracht, dus mocht je interesse hebben of een vraag, dan kan je me altijd mailen: Darja.Charapova@gmail.com

    mooie zomer toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, en de stof is prachtig, heerlijke tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Ik zag net dat je met je zoon
    in Barcelona geweest ben!
    Wat een avontuur!
    Ik kom er ook net vandaan,
    wat een geweldige stad hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! En wat een leuk idee met die handvaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. greetings from finland! i just find your blog. so nice photos and everything <3

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for stopping by. You make my day by leaving a comment.